YES! :D

.

IMON BÖRJAR SOMMARLOOOVET, ÄLSKA :D <3<3<3

Nu känns verkligen allt så himla bra, det känns som att jag har skrivit det ganska mycket nu det senaste, men det är verkligen så jag känner. Allt liksom rullar på, solen lyser å allt känns mumma :) Måste bara säga att min bränna inte e lika positiv, den gör ont och det bränner hela tiden :o blää. Men får hoppas att det går över till en fin brun färg snart å så får jag bygga på masssa färg i spaniien, läängtaar :D På tala om annat har jag inte kommit på än hur jag ska vinna tävlingen (fulast vinner). Ge mig massa förslag så jag vinner tävlingen, TACK !! :]

Helgen var helt bra, för många bra helger nu de senaste asså, för mycket slöseri med pengar iaf, kul måste man ju alltid ha :) hehe. Men ah känns bra att det börjar hända lite saker nu igen, å tack alla vänner som blivit 18 haha :D:D Tillbaka till helgen.. I fredags efter den fattigaste redovisningen ever åkte jag hem å sola, massa skönt, sen var det dags för match på slottskogsvallen (mäktigt), matchen var dock inte lika mäktig, menmen :) haha. Kvällen fortsatte inne i stan på keybar. Tess ville visst börja sitt sommarlov på ett galet sätt, å hon lyckades, vi lyckades. Ägde dansgolvet gjorde vi oxå, jääij, ja diggar oss. haha. Lördagen började jag på jobbet. I 40 graders värme slet vi hela dagen, måste säga att man kände sig ganska lost där framme i kassalinjen, menmen. svett e la värt pengar :D Efter jobbet kom pappa å hämtade mig, fort hem, duschade, klädde på mig å sminkade mig på 20 min sen var det dax för kalas hos kusin vitamin. Alltid kul å träffa alla, blir för sällan. Å LOKE ÄR SÖTAST I VÄRLDEN!!! älska <3 han var faktiskt lite glad när han satt i mitt knä, han liksom log, fast ibland kollade han även lite konstigt på mig, men jag tror han tycker om mig iaf (a) :D. Sen körde pappa hem mig å fanny så gjorde vi de sista sen träffade vi andreas å stellan å så drog vi te påvelund. Firade Adam lite som blivit 18 :] käkade hamburagare, drack lite gott å bara tjötade, helt underbart. Sen fortsatte resan in mot stan. Dax för Wish (få inte för er massa knasiga saker bara för att det är wish, måste säga att det var mer än bara okej där, så de så). Där träffade vi jocke å robin lite granna å sen hängde vi för det mesta på dansgolvet, underbart. Måste bara säga att örebroarna va ganska sköna ändå, haha. Jääij. Lyckad kväll! Även söndagen började på jobbet, dock några grader svalare idag. "bara 37 grader" höhö, ganska segt, men de gick bra :) Sen när jag kom hem hade jag ont i mina hälar så det blev en lugn kväll på örjet me tess å jamil å min kebabtallrik :D mumma.

Underbar helg, taaack allihopa :D


Igår var jag på Asperö med mumsigaste flickorna, mihi. GO OSS! :D Blev en ganska kort bad å aol å grill stund så vi får ta å göra om det nån dag, en heldag liksom :D helt mumsigt. men det blev en lyckad dag me massa sol, lite bad å för mkt bränna :D haha. jääij. Tack älsklingar.
Goaste träningen på länge hade vi sen på kvällen där, grymt kul! Började med att grilla lite korv å bara tjöta å mysa med varandra. Älska Gais damjuniorer. Sedan gick träningen ut på att spela fotbolls vollyboll och fotbolls brännboll, grymt kul :D:D haha. Mitt lag ägde alla ;D Sånna här dagar går bara inte att klaga på. älska! Vif ick väldigt tråkiga nyheter under grillningen. Linda å Sofia ska lämna oss :| Hur tråkigt som helst, kommer sakna masssa!! ♥
Idag var det mysdag i slottskogen med PS brudarna, mysmys, även idag blev det brännboll fast med frisbee (osäker på stavningen) men äh vem bryr sig haha :D Faktiskt väldigt kul haha. Sen blev det Irländsk julafton (osäker där me) :/ men ah nått sånt hette de, haha läskigt men helt okej kul :D haha, jag gillar å leka! muha..


Jaja imon är det avslutning, älska PS :D


 
   



Pussss sötnötter ;D

Kommentera här: