I know you see me lookin' at you and you already know...

.

För ibland är livet så himla betydelsefull. Liksom på ett sätt så himla värdefullt men samtidigt en stor kaos å så himla värdelöst. Man måste ha det där perfekt för att passa in, man måste just ha D för att en ska fastna för en. Men jag måste säga att jag trivs, asså i denna värld, med mitt liv, med mig själv (inte för att låta så egenkär, men man måste ju. Orka gå runt å må dåligt för den man är), med personerna runt omkring mig, dom är mäktigast!
Ja liksom om vi går in i nuet, så är det snart fredag och ah inte bara en vanlig fredag utan det underbara påsklovet börja :) Fasten om praktiken har börjat bra och jag trivs jättebra, så känns det helt gott med lov nu, det liksom behövs. Bara solen håller sig kvar oxå så komemr allt bli perfekt. Sova, jobba, umgås, fika, bio, skratta, gråta, midda, träna, match och liksom ba softa i solen. Sen blir det nog lite party oxå, det behövs liksom nu. Lovet är till för oss. Ah till för mig, jag känner mig på G asså :] Mumma för livet!

Ja vet inte vad jag ska skriva, har tränat idag, å det var helt underbart!
Solen e bäst!





Fyll mig med luft igen
Gör mig synlig
Du får gärna avsky mig
om det gör mig tydlig igen


Om du vill visa dig igen
Om du vill komma hit igen
Om du vill röra mig igen
Så måste jag vara i färg


Fyll mig med vatten min vän
men håll mig flytande
Jag låter dig avsky mig
Det gör mig tydlig igen


Om du vill visa dig igen
Om du vill komma hit igen
Om du vill röra mig igen
Så måste jag vara i färg



Ida e GLAD!

Kommentera här: