att ha sex i ett för trångt utrymme..



Ja att ha sex i ett för trångt utrymme kan vara ganska så komplicerat ibland och leder ofta till problem eller till att man absolut inte lyckas att ha sex på det sättet som man hade tänk sig. Och det är ju tråkigt. Har man väl börjat vill man ju få det avslutat med, om ni förstår vad jag menar.
Därför borde man ju alltid tänka efter innan man ger sig in på vissa saker, för allt är inte lätt. Jag menar ett för litet rum, eller en dusch som bara är designad för en person (vem är så dum), eller helt enkelt en för liten säng. Jag menar det är inte lätt när det är svårt. Fast ibland kan det vara lite chramigt när det inte går heller. När man starkt försöker tills den ena personen ger upp. Ja vart vill jag komma.. jag vet inte. Jag tycker bara att det är kul. Jag älskar snusk, och snusk lockar läsare, hoppas jag. Haha, därför måste vi komma på någonting nytt. Något som är kul att skriva om och som folk gillar att läsa om.. Men sen är snusk så sjukt svårt å skriva om, vill ju inte att ni ska tro att jag sitter å skriver om mig själv eller om mina egna historier. Det händer inte.

Okej ett ställe jag har täkt på som borde vara sjukt svårt att ha sex på/i. Ni vet i ett sånt rör som finns på många lekplatser som man ska krypa igenom. Ja ni vet sånna silvirga rör som det ekar i. Jag menar det går nog bra att ligga på varandra och bra för killen att "köra" in den, men jag menar sen lär det ju bli svårt. Att typ röra sig, hålla händerna någonstans spreta på bena ja saker som de. Antingen sitter ni nu å tänker, hur har hon sex egentligen eller så håller ni med. Jag tror det skulle bli lite jobbigt men en liten utmaning och utmaningar är ju alltid kul.

Det känns ju som att man vill hitta på nya saker med sin partner lite då och då bara för att öka lusten lite ibland, och det måste man ju. Överallt man har sex bortsett från i sängen är ju lite spännande. Och på ju mer spännnde ställen man har sex ju roligare blir sexlivet.



 



Sähär kan ni krydda erat sexliv:

♥Tvättmaskinen

Denna är nog inte så ovanlig. Många har säkert gjort denna men den får vara med ändå.

Tjejen ska ligga/halvsitta på tvättmaskinen. Sedan beror det lite på höjden och killens längd.  Ett tips är att du kan använda dig av en stol. Sätt i gång maskinen så blir det skön rörelse från den.
Är tjejen vig så kan hon hasa sig fram en bra bit och lägga benen runt killens hals. Killen kanske har starka armar och kan lyfta upp henne en bit. Det är bara att variera sig fram tills man hittar en bekväm position.


♥Att använda sig av speglar
Ha sex framför en spegel i ert hem. Garanterat sexigt. Testa på olika positioner och smek varandra samtidigt som ni kollar på varandra i spegeln. Har ni inga speglar så dra ner persiennerna; det speglas där.


♥Isbitar
Alla har väl iskuber i sin frys. Man kan leka förföriskt med en isbit genom att smeka varandra med isbiten..långsamt och förföriskt. Ett extra plus är om du överraskar din partner. Säg att han/hon ska ligga ner och slappna av. Hämta sedan en isbit och börja smeka hennes/hans varma hud med den. Garanterat råupphetsande.

Nåt som är superskönt är att man kan suga av sin pojkvän med en isbit i munnen som man låter smälta långsamt. Kan känna bökigt innan man vant sig men detta är bara att labba sig fram till det som känns bra. Killen kan även han ha en isbit i sin mun som han eggar tjejens underliv.


♥E-post/sms
Håll igång ett förspel under dagen genom att skicka varandra sexiga sms ellermejl. Hetsar upp hjärnan till bristingsgränsen.*mmm* Jag tycker det ger mig en extra stark kick när hela jag blir uppeggad av den här slags förspel.



Lycka till!

Kommentarer:

1 Robin:

Ja vem har en dusch för en person te x... ;)

2 fanny:

hahahahaha bra inlägg ida ;) wiiiee hoppas man får läsa mer om snusk och sexxxx grrr hahah :D

3 Nadia:

Omg hahaha först bröstförstoring och nu sex, vad händer? hahaha det hörs att killen bor för långt bort när du börjar krydda med sexinlägg hahaha :D

4 Anonym:

Gillar din blogg hördu! :)

5 tiiiinaa:

söt design :D

6 Sara:

Asså Ida! Jag höll på att dö när jag läste det där, jag har haft sex i ett sånt rör. Och nej, det går typ inte ;D Speciellt inte när man är full haha!

7 Robin Carlsson:

Ge inte IDA konstiga tankar nu! ;D

8 ida:

HAHAHA nej sara har du :D:D hahah fan va ball, ja måste testa bara för att jag vet att det typ är omöjligt :D:D hahaha.. åh va kul :D

9 ida:

tack tack för kommentarerna ;) (a)

Kommentera här: