nästan yrvaken



Det är så skönt när man nästan kan sova hur länge man vill. Men tro det eller ej så har jag ställt min klocka idag när jag börjar klockan fem, man vet liksom aldrig med mig, hade lika gärna kunnat sova till fem. Tror faktiskt jag skulle behöva den där sömnen, fast ändå inte. Inte värt å sova bort hela dagen sådär. Om jag hinner tänkte jag ta en tur på stan innan jag börjar jobba, hade vart trevligt. men får se, har en del å fixa innan jag drar.

Åh det är så mkt jag längtar efter nu, så mkt jag räkna ner till.
Det är bara..

2 dagar kvar till jennie gumman fyller år och jag ska sitta som saras sminkmodell :)
4 dagar kvar till vi ska fira jennie som aldrig förr
11 dagar kvar till min och babes 4 månaders dag ♥
14 dagar kva te mosta fyller år och massa bra på tv börja ;D
18 dagar kvar tills HÅKAN kommer till liseberg och TESS kmr hem :D:D:D
25 dagar kvar till vi ska fira min älskling
28 dagar till hans födelsedag (men då är han inte hemma:()
31 dagar kvar tills min älsklings mamma fyller år ♥
40 DAGAR KVAR TILL THAILAND :D

Jaa massa greejer, känns som tiden kommer gå fort nu när det händer så mkt hela tiden, plus att jag typ jobbar hela tiden. förhoppningvis springer tiden iväg sen drar jag till thailand i en månad, lalalal!



älsklingarna!!


Nu ska jag ta en dusch och fixa mig lite.
PUSS!

Kommentarer:

1 Nadia:

Faan vad sjukt jag skrev på facebook innan att det var 40 dagar kvar innan jag läste att du med lagt upp det här haha ;D

2 e:

love my legs (L) haha. n i luv u

Kommentera här: