20101104



Blandade känslor.
Att någonting kan vara så roligt men samtidigt så otroligt tråkigt. En känsla som inte riktigt går att beskriva. Kanske att det bara är så himla lätt att klaga hela tiden, man vill ju alltid försöka komma åt det bästa. Men ska vi då börja prata om det bästa har jag nog hamnat någonstans mellan mitten och botten. Suck. Sen är det ju bara krafter från min sida som kan hjälpa mig upp, men hur ska detta gå till. Jag tror jag behöver någon som tvingar mig till saker eller kanske bara hjälper mig lite, jag vet inte riktigt. En spark i baken för att få mig att bara börja kanske. Men nu ska vi inte klaga, för vet ni vad. Fastän om det är snö och kallt ute så är jag lycklig. Kylan gör mig glad för att du finns där. Du är det finaste som finns i hela världen!





Love.

Kommentarer:

1 Sara:

Är det det du behöver så ska jag fan sparka på dig tills du får asont!

2 E:

ida är tillbaks! yes. btw sluta va emo, du har inget att klaga över whatsofuckinever!

Kommentera här: