Början på någonting nytt



Tomma tankar kanske kan bli till ord iaf. Vi får se..

Jag måste faktiskt få skriva att jag mår bra, jag mår jättebra faktiskt. Och det är så skönt när folk runt om mig talar om för mig hur glad jag ser ut att vara. Inte för att jag har vart ledsen innan, men nått konstigt har det varit med mig. Jag har inte riktigt haft tid att kunna vara mig själv, missförstå mig inte. Men jag har liksom inte haft tid att hinna vara den jag egentligen behöver vara, eller ska vara. Men nu känner jag mig duktig, allt känns knasigt men ändå bra. Jag kan inte förklara. Men mammas axel var bra att ha där ett tag iaf.

Livet rullar på, mycket jobb, mycket sena nätter, mycket lite sömn men det är sånt jag gillar. Så det känns bra. Och nästa torsdag börjar min semester, sjukt vad jag längtar. Men tiden går fort, hoppas bara solen hinner bli varm till dess så jag kan steka lite när jag väl blir ledig. Och satan vad jag ska leva livet då.
Nu kör vi!



sakna!

Kommentarer:

1 Evelina:

KROKODIL NECROFIL is back inte the game, babyy!

2 Nadia:

Skönt att höra att du mår fint <3

3 Anonym:

Låter ju gött för dig:) Snart semester:) Hoppas du har det trevligt då

4 Malin:

vad glad jag blir av att höra att du är glad, Ida-fin! :)

kramar på dig, och ha en suverän sommar! <3

Kommentera här: