Thailand



heej alla goingar hemma i gotet, hoppas ni har det varmt och skont. Just nu ar vi pa phi phi a steker, hur gott som helst. Det ar skit varmt i luften och i vattnet och festen har redan borjat, livet leker liksom. Vet inte riktigt vad jag ska skriva kanner mig fortfarande lite dod fastan om klockan ar halv 2 har. Haha. Blev en bra fortsa kvall pa phi phi helt enkelt. Gilllaaa!
Ne nu ska jag faktiskt ga till stranden a bada lite och kanske bli lite brun, hoppas hoppas.
Skriver mer nagon annan dag!

Puuss pa er alla och en extra puss till min prinsessa hemma i kylan :)

Kommentarer:

1 Evelina:

åh åh. frågan är bara vrf du hälsar till victoria, vad har hon med detta och göra.. hon kan åka efter er när som helst?!

2 Anonym:

låter mysigt..sköt om er alla och ha det så bra kram

3 Anonym:

Åh vad ni har det bäst......Partaja för mig med hehehehe.......hoppas vi hörs snart igen.....var rädd om dig....Hälsa......Kram kram.

Kommentera här: