god morgon!

Heej hallå hej och god morgon :)
Idag känner jag mig taggad och hoppas dagen blir lika härlig som jag har tänkt mig. Har en del att förbereda mig för som gör mig lite pirrig i magen. Men det är nästan så det ska vara. Får se om det blir en tur till ikea med mor min sen kanske, får se vad hon känner för. Men ikväll ska Ida inviga gymmet och nu har vi skakat hand på att från och med den 1 Mars kör vi igång med allt som egentligen skulle börjat den 1 januari haha. Men då är det träna, spara pengar och äta hemma som gäller. Känner mig taggad!!

Sen är jag sjuuukt sugen på den här och är det någon som har en över eller som vet vart jag kan hitta en så säg snälla snälla till nu snarast! tack :)




Puss.

Kommentarer:

1 Sara:

Meen, den finns ju på Gina ;)

2 ida:

neej den är ju slut öveeeeerallt :(

Kommentera här: