one day baby, we'll be old

Ibland känns det som att jag rymmer lite från verkligheten fast jag egentligen bara är påväg att hitta den rätta vägen för mig själv. Det jag undrar är varför vissa saker känns så rätt samtidigt som det känns så fel, det blir så himla svårt att bestämma sig då. Det är fortfarande mycket som snurrar i mitt huvud, det är alltid mycket tankar och funderingar.. vad kommer hända, vad ska man göra, när ska man göra det och när vet man att man har bestämt sig för rätt saker..

om en vecka drar jag och prinsen till värmen iaf, där kommer vi få tid på oss att tänka på vad vi vill göra, kanske att vi kommer på någonting helt oväntat vi vill göra. Vi kan ju hoppas på detta iaf.
suddigt inlägg såklart, det blir oftast så för min del.




- det gör så ont i mitt hjärta när jag ser att du inte skrattar längre.

Kommentera här: