131201

Första december, första advent och första julen utan dig.

Det blev ingen utgång idag, jag vet kärring. Men idag kändes det bara helt rätt att åka hem till robin och julpynta våran lilla lägenhet. Jag har längtat efter detta så länge, det är faktiskt första gången vi pyntar tillsammans i våran egen lägenhet på tre år och mysigt blev det. Vi är dock inte riktigt färdiga än, men imorgon kanske.

Det är väldigt mycket blandade känslor det här med jul, på ett sätt vill jag bara att julen ska vara över nu på en gång och på nått konstigt sätt vill jag bara ha en lugn och fin jul med familjen. Jag vet att det kommer suga många gånger och tårar kommer spruta. Men det spelar egentligen ingen roll om vi hoppar över julen för det kommer fortfarande göra lika ont. Men fan vad detta suger, jag finner inga ord. Det gör bara så jävla ont mest hela tiden och ibland undrar jag om jag verkligen kan ta mig igenom detta. Men jag har en fin familj som alltid finns här för mig, dom hjälper mig att stå när jag känner mig extra svag och dom ger mig styrka. Utan dom ingen mig.


mys i köket.

Kommentera här: