knark är bajs, frukt är godis.

Imorgon ska vi pärla armband för ung cancer, jag känner mig faktiskt otroligt taggad inför detta. Känns som en bra söndagssyssla :) kanske att vi ska hälsa på storebror och hans fru för att fira min fina loke toke som har fyllt sex. Dock verkar brorsan sjuk just nu så vi får se hur det blir med detta! 
 
Idag har vi varit och köpt nya tavlor till våran lägenhet, saatan vad jag längtar efter den nu. Det ska bli roligt att fixa och trixa lite igen nästan som vi vore nyinflyttade :D kvällen spenderade vi på la sombrita med trevligt sällskap och god tapas, när vi var lite för mätta gick vi vidare till stearin för lite gott som kunde värma upp blodet nu när det är så kallt ute. Kvällen var lyckad..
 
Nu ligger jag nerbäddad och tänkte försöka sova lite, imon tänkte jag komma upp i tid så man hinner göra lite fint här hemma innan mor min kommer hem!
god natt.
 
 

Kommentarer:

1 L:

Tatuerar du det där så ska jag tatuera in Feed The Horse någonstans.

2 Ida:

Hahaha det ser jag fram emot lollo :D är det ett vad? ;D

3 Anonym:

Ja, det är ett vad! :) Haha!

Svar: Hahaha vi får kolla mer på detta :D
Ida

Kommentera här: