smärta

Allt kan börja med en galen dans med danssteg som måste utgöras i hela våran lägenhet, för den är ju så stor. Jag sjunger med till alla texter, låtsas att min hand är en mikrofon, sjunger högt och kollar på mig själv i spegeln. Jag känner mig fruktansvärt taggad, men sen kommer det. Det är som ett hårt slag i magen, jag får svårt att andas, känns nästan som att min luft håller på att ta slut. Massa minnen kommer tillbaka, det är nästan som att verkligheten springer ikapp mig. Jag är inte lycklig och jag kan definetivt inte sjunga och min spegel spricker nästan lika lätt som jag. Jag ser ditt skratt och försöker snabbt intala mig själv att allt bara är en fruktansvärd mardröm, jag nyper mig själv i armen och försöker vakna. Men det är påriktigt, du finns inte längre vid min sida, jag kommer inte få några samtal från dig, vi kommer inte fiska mer, ingen mer fotboll tillsammans och vi kan inte skapa nya minnen. Jag trodde aldrig min kropp skulle kunna sluta fungera, jag trodde aldrig att jag skulle få svårt att andas, jag trodde aldrig jag kunde bli utan dig. Det skullle ju vara vi två föralltid. Det gör så ont, så fruktanvärt ont, saknaden är så stor, det är så mycket saknad. Det är så mycket jag vill kunna berätta för dig, det är så mycket jag vill att du ska vara med på, det kommer hända så mycket som jag vill dela med dig. Jag kan inte fatta att jag i så många år ska stå ut. Saknaden kommer aldrig bli mindre, minnena kommer alltid finnas kvar och i mig är du. Jag hoppas du är här med mig för utan dig vid min sida är jag ingenting.


Some die young
But you better hold on
So many things I need to say to you
Please don’t, don’t let me go
And we said we would die together

Kommentarer:

1 fanny:

Åhh vännen det gör så ont i mitt hjärta å veta att du lider så!! Jag älskar dig gumman & finns här om du behöver mig ♡

Kommentera här: