140122

oj det har redan gått tjugotvå dagar på det nya året och vad har jag gjort..
Jag har varit på hockey, firat sandras födelsedag, shoppat, sökt lite jobb, börjat träna, gått ner hela ett kg, köpt mig en ny tele som kommer snart, firat min fina sambo som blev 25, haft några tokiga utekvällar, tatuerat mig, vart på bio, käkat middag med fina vänner, sett P3 guld live och jag har enbart käkat ute TRE gånger på 22 dagar.. wiihoo.
Ja det känns som att dagarna bara springer iväg, jag hinner inte riktigt med. Ibland får jag lite panik att jag fortfarande sitter hemma utan jobb men på något annat konstigt sätt känner jag att jag inte vill. Det är så mycket annat som står på min lista innan jobb. FAST JAG MÅSTE JOBBA och jag gillar att jobba.
 
Min födelsedagspresent till robin blev en resa till London, så den håller vi på att planera nu samt att vi håller på att planera inför våran 50 års fest som vi ska ha i februari. Allt hade varit lite enklare om folk ville svara på inbjudan typ nu så vi visste hur många vi blev. Fast ja det är långt kvar..
 
jag älskar dig

Kommentera här: